Subject: Ed: Vs: Vs: (no subject)
From: Kristina Jaroševitš <[email-masked]>
To: "TA Info" <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jan 2025 10:12:13 +0200

Palun registreerida

Saatja: merle magnus <[email-masked]>
Saatmisaeg: kolmapäev, 15. jaanuar 2025 22:56
Adressaat: Kristina Jaroševitš <[email-masked]>
Teema: Re: Vs: Vs: (no subject)

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  Tere

Aitäh, et teemaga tegelesite. Nii hull kui eelmisel suvel müra kindlasti ei 
ole. Aknad on ka rohkem kinni. Ehk hetkel mul sellega muret ei ole. Aga ma 
väga loodan, et terve see suvi ei möödu müras. See oli ikka kohutav.

Lugupidamisega
Merle Magnus

----- Reply to message ----- 
Subject: Vs: Vs: (no subject)
Date: E, 13. jaanuar 2025, 16:32
From: Kristina Jaroševitš < [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
To: merle magnus < [email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Tere

Kirjutan Teile seoses Tallinna 53. Keskkooli tehnoseadmest leviva müraga.

Terviseamet (edaspidi amet) on pöördunud täiendava informatsiooni saamiseks 
Tallinna 53.keskkooli direktori poole ning telefonikõnes selgus, et seadme 
mootori laagrid on vahetatud ning müratase on vähenenud.  Olukorraga 
tutvumiseks viis amet 19.12.2024 läbi täiendava paikvaatluse, mille käigus 
selgus, et käsiseadmega mõõdetud müratasemed jäid koos taustmüraga 
keskkonnaministri 16.12.2016 määrusele nr 71 „Välisõhus leviva müra 
normtasemed ja mürataseme mõõtmise, määramise ja hindamise meetodid“ lisas 1 
toodud normtasemete piiresse.

Tulenevalt eeltoodust palume infot, kas tänaseks on müraprobleem leevenenud?

Lugupidamisega

Kristina Jaroševitš

vaneminspektor (keskkonnatervis)

Põhja regionaalosakond

+37255674859

[email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Terviseamet

+372 794 3500

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee/>

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on mõeldud ainult kirja adressaatidele. Kui olete saanud kirja 
ekslikult, palun teavitage koheselt selle saatjat ning kustutage saadud kiri 
koos kõikide lisadega. NB! Juurdepääsupiirangu märkega dokumentide 
avaldamine kõrvalistele isikutele on keelatud.

Saatja: Kristina Jaroševitš
Saatmisaeg: kolmapäev, 18. september 2024 14:22
Adressaat: 'merle magnus'
Teema: Vs: Vs: (no subject)

Tere

Pöördusite Terviseameti (edaspidi amet) poole seoses Tallinna 53.Keskkooli 
tehnoseadmest leviva müraga.

Tallinna 53.Keskkool teavitas ametit, et müraprobleemi lahendamiseks kool on 
välja vahetanud J. Sütiste tee 44 maja poole suunatud seadme mootori laagrid 
ning edaspidi tegeleb müraprobleemi lahendamisega.

Amet on kooliga ühenduses kuni asja lahendamiseni.

Lugupidamisega

Kristina Jaroševitš

vaneminspektor (keskkonnatervis)

põhja regionaalosakond

+37255674859

 <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee/>

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

Saatja: merle magnus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saatmisaeg: teisipäev, 3. september 2024 20:32
Adressaat: Kristina Jaroševitš <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Teema: Re: Vs: (no subject)

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

  Tere

Uurin kuidas on järelevalvemenetluse seis? Suvi saab läbi,.kool undab täiel 
võimsusel ja soojad ilmad kahjuks jätkuvad, st et aknaid päeval pidevalt 
kinni hoida ei ole lihtsalt võimalik. Kas selline lärm on tõesti lubatud?

Lugupidamisega
Merle Magnus

----- Reply to message -----
Subject: Vs: (no subject)
Date: N, 1. august 2024, 15:36
From: Kristina Jaroševitš < [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked] < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>

Tere

Terviseametile (edaspidi amet) edastati Teie pöördumise. Pöördumise kohaselt 
J.Sütiste tee 44 majani levib lakkamatu lärm kooli tehnoseadmest.

Teavitame Teid, et amet alustas Tallinna 53. Keskkooli suhtes riikliku 
järelevalvemenetluse. Menetluse tulemustest teavitame Teid täiendavalt.

Lugupidamisega

Kristina Jaroševitš

vaneminspektor (keskkonnatervis)

põhja regionaalosakond

+37255674859

 <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]

Terviseamet

+372 794 3500

[email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.terviseamet.ee <http://www.terviseamet.ee/>

Paldiski mnt 81, 10614 Tallinn

Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja päises 
nimetatud isikule/asutusele. Käesoleva kirja mistahes viisil kasutamine või 
kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle adressaadiks, on 
keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja ekslikult, palume sellest 
koheselt teavitada kirja saatjat ning kustutada saadud kiri koos kõikide 
lisadega.

From: merle magnus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Monday, June 24, 2024 10:58 AM
To: Tallinna Linnakantselei <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; KEKO, üldmeil <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Mustamäe LOV üldmeil 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: (no subject)

Tere

Kas oleks võimalik midagi ette võtta lakkamatu lärmiga, mis tuleb Tallinna 
53. Keskkoolist (J. Sütiste tee 42, Tallinn)? Päeval ja öösel ning ka 
riigipühadel nagu näiteks täna ehk 24. juunil. Öösel natuke vaiksemalt, aga 
siiski häirivalt valjusti ja hommikul kl 7 taas täisvõimsusel ning niimoodi 
õhtuni välja. Lakkamatu undamine, mis lihtsalt "hakkab ajudele". Miks ometi 
peab üks kool niimoodi ööpäevaringselt mürisema keset elumaju?

Loodetavasti on võimalik midagi ette võtta, et saaks öösel magada ja ei 
peaks ilusal suvisel ajal kinniste akende taga istuma (mis muide on sellise 
palavaga võimatu).

Lugupidamisega
Merle Magnus
J. Sütiste tee 44 elanik